1 month in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Renée Nieuwland - WaarBenJij.nu 1 month in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Renée Nieuwland - WaarBenJij.nu

1 month in Oslo

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renée

03 Oktober 2007 | Noorwegen, Oslo

Het gezegde 'time is flies when your having fun' klopt helemaal. Alweer een maand. Wat gaat de tijd snel zeg.

Vorige week heb ik er een nieuwe klant bij gekregen. Weer nieuwe dingen geleerd. Want deze klant mag niet benaderd worden via de email, dus alles moet anders. Alles moet per fax worden gestuurd, etc. En dit betekend dat je weer hele andere formulieren en al dat soort dingen moet maken. Heel gedoe, maar zorgt wel voor afwisseling.

Zaterdag naar de film geweest, Transformers. Aleen wel heel irritant die Noorse ondertiteling. Ik begrijp er nog steeds vrij weinig van. En je gaat het uiteraard zitten lezen, maar geen idee wat er staat. De film was overigens erg goed, zeke een aanrader.

Zondag naar de ski jump geweest in Holmenkollen. Dat is dus bovenop de berg in Oslo. Voor het eerst met de metro. Is heel makkelijk net als in Rotterdam alleen 4 lijnen meer.
Deski jump was erg indruwekkend om te zien. en ik ben er zelfs op geweest. echt zo hoog niet normaal. Het meisje aan de kassa vertelde dat er een lift was, dus ik denk gelukkig hof ik dat hele eidn niet te lopen (de dki jump is namelijk 247 meter hoog) en dat zijn aardig wat trappen op.
Helaas voor mij en voor de rest van de bezoekers gaat de lift maar tot de 2e verdieping. De rest moet dus gelopen worden. En ik heb de trap treden geteld het waren er 564. Geloof me dat zijn er veel.

Verder heb ik gister weer gesport. Deze keer maar gefitnisst.
verder vrij weinig meegemaakt

dus tot de volgende keer
Ha Det Bra
Renee

  • 03 Oktober 2007 - 21:23

    Rachel:

    hey quirk,

    snap niet dat je nog bent gaan fitnessen aangezien die trappen al een aardige oefening waren maar in het vervolg niet sjo lui he?! gewoon alle trappen oplopen:P

    nou have fun'

    dikke kus rachel

  • 05 Oktober 2007 - 04:59

    Fam Pesselse:

    Hallo Renee,

    Nou je hebt gelijk, zit je daar al weer een maand, niet te geloven. En uit je berichten begrijp ik dat je het inderdaad erg naar je zin hebt. En weer een nieuwe klant. Ze laten je niet meer gaan daar straks. Gefeliciteerd hoor.
    Ik ben het trouwens met Rachel eens. Die 564 treden vindt ik al fitness genoeg. Maar jij bent nog lekker jong, dus...
    Ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier wordt ik gek van de regen. Mike is bijna elke dag zeik nat als hij van school komt, wat hij overigens niet erg schijnt te vinden, want een regen pak gaat 'ie echt niet aan doen, dat is niet cool....
    Hij heeft het erg naar zijn zin en heeft deze week zijn eerste toets week, dus ik ben benieuwd...
    Over 2 weekjes in de herfst vakantie gaan we een weekje naar New York, we hebben erg erg veel zin in. Dus wat we daar hebben mee gemaakt laat ik je nog wel weten.

    Voor nu weer lieve groetjes

    Peter, Tineke, Mike en Melanie

  • 05 Oktober 2007 - 07:12

    Anne:

    Heyyy

    had je nieuwe foto's ook al op je hyves gezien.. echt coool .. :D
    was trouwens echt toevallig dat ik dat cruiseschip zag heh.. the norwegian gem ofzo.. haha .. je weet wel bij rijnhaven kan je dat altijd precies zo zien.. dus ik dacht sms je even :D
    veel plezier nog dit weekend ! ga je nog leuke dingen doen?
    oh ja wist je al dat marly en ik volgende week weekje naar spanje vertrekken whooohooo :D

    dikke kuss Anne

  • 05 Oktober 2007 - 18:59

    Bianca:

    Hey reneetje!!
    Nou zo te horen gaat alles goed daar. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Stel je voor dat er geen reet aan was....zit je daar mooi 5 maanden voor lul. :S
    Hier gaat alles zo zijn gangetje... we hebben weer een nieuwe cassiere gevonden.. ff afwachten of het was is! :D Nou nog veel plezier daar!!
    Groetjes Bianca

  • 06 Oktober 2007 - 18:23

    Jenny:

    Heee reneeke
    al een maand! hoe snel gaat dat joh!
    lijkt nog maar pas geleden dat we met zn allen waren wezen eten vanwege jou vertrek! haha nou nog 4 months to go.. geniet ervan!!

    kusssje Jenn

  • 08 Oktober 2007 - 18:31

    Kimberly:

    hii renee

    gaaat snel he!! ook al gewend?? me2

    ik ga volgende maand ook beginnen met fitness :) goed idee van je

    have fun!

    XXX

    Kimberly

  • 09 Oktober 2007 - 10:43

    Lies:

    Hey Nee,

    Gaat dan toch wel snel he in het buitenland..Nog geen heimwee naar huis? Waarom zet je geen fotootjes op je site, heb je die wel ergens anders staan? Ik kan op mijn stage niet op hyves dus ik weet niet of je daar misschien wel een foto op hebt staan, kan je mij anders een foto mailen ofzo...vind ik leuk!!!!

    TOT over 4 maanden, toch?? (stage is bij jou toch ook 5 maanden of 6???))

    MIs je.

    Kus liesje

  • 10 Oktober 2007 - 17:23

    Ada:

    Heee Renee I am back eerst even al je berichtjes gelezen en dus nu een reactie daarop.
    Zeker gaat de tijd bijzonder snel ik ben al weer gewoon aan het werk nu!! Het is hier wel stukken kouder als in alanya hoor!! Top gehad daar ongelooflijk heet savonds nog steeds 28 grd. maar bijzonder leuk geweest.
    Lees dat je het wel goed met je gaat daar in Oslo.
    En alle cultuur op snuift van Noorwegen klinkt goed hoor. Zeker bij jouw wel al koud denk ik zo, hier valt het nog wel mee de kachel hoeft savonds nog niet aan.
    Lekker dat je zo aan het trainen bent zeg knap hoor zeker als je de taal nog niet zo goed begrijpt, maar wat maakt het uit je bent lekker bezig toch !
    Lekker zo'n klimmetje boven moet het uitzicht dan wel prachtig geweest zijn dan. (anders erg zonde van alle traptreetjes).
    Rick en keltje gaan samen naar Egypte eind november voor een rondreis ook leuk lijkt me wel.
    En jij krijgt toch bijna visite van Arman dacht ik dat is ook wel gezellig, kun je tenminste weer even lekker Hollands kletsen toch!
    Oke lieffie ik mail je weer snel knuffel
    Ha Det Bra xxx aad

  • 29 Oktober 2007 - 18:52

    Renny En Ada:

    He Renee hoeistienou???????

    Ada liet je site zien, we zitten bij Ton edn Ineke de kerstmarkt te bespreken. Kom je nog naar Nederland met de kerst???
    Ik hoor dat je het goed naar je zin hebt, gelukkig! Ik hoor de volgende zomer op de braderie alle verhalen wel van je hahahaha dikke kus Renny XXXXX

  • 31 Oktober 2007 - 14:38

    Joy:

    Wat een heerlijke verhalen!!
    Fijn dat je 't zo naar je zin hebt..
    Ik moet morgen naar school, terugkomdag.. Bleh!!
    Zien elkaar over een paar maandjes weer..
    Veel plzr nog & geniet ervan..

    xx Joyce (uit je klasje van vorig jaar!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Renée

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 13206

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 03 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: