feestjes en nog eens feestjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renée Nieuwland - WaarBenJij.nu feestjes en nog eens feestjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renée Nieuwland - WaarBenJij.nu

feestjes en nog eens feestjes

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renée

18 Mei 2009 | Suriname, Paramaribo

hallo iedereen!!! Hoe gaat het met jullie??? Hier gaat alles nog steeds top.

de afgelopen maand heb ik niet heel veel meegemaakt, mede door het inleveren van de scriptie (door 3 van mijn huisgenootjes), dus heb ik zelf ook lekker kunnen werken en zit ik volgens mij behoorlijk goed op schema.

Allereerst het meest belangrijke ik heb dan eindelijk mijn visum binnen. Na 7 maanden van gezeur en gezeik en heen en weer gehannes mag ik me vanaf nu een jaar lang inwoner van Suriname noemen. Jaja dat kunnen niet veel mensen zeggen.

Verder zijn Perro en Meral jarig geweest. Met Meral zijn we wezen eten bij het pannekoekenhuis (jaja lekker Hollands) en ze was heel mooi versierd als prinsesje met een mooi kroontje, een toverstafje en een roze boa. Ook was Perro jarig. We hadden een hele mooie collage gemaakt met allemaal foto's van de afgelopen maanden. Echt super vet, hij was er dan ook heel blij mee en heeft em boven ze bed gehangen.

Dus jullie lezen het alles gaat hier nog steeds prima. De laatste maand is helaas ingegaan, dus ik kom bijna weer naar huis, maar eerst nog een aantal mooie uitstapjes. Nadine en co. komen over 9 dagen Suriname onveilig maken, dus dit wordt weer dubbel feest. Verder gaan Anne, Franka en ik van de week naar Galibi om de schilpadden te zien en met Nadine gaan we waarschijnlijk 6 dagen naar Wonotobo, dus er staat nog genoeg op de planning.

Dit was het voor deze keer, helaas is het verhaaltjke niet zo lang

Biggi brassa Renee

  • 19 Mei 2009 - 11:19

    Linda:

    Hey meis.. haha ook wel eens lekker om een kort en krachtig verhaaltje te lezen ;) En geen nieuws is goed nieuws toch? haha. Geniet nog van jullie tijd daar en heel veel plezier met Nadineee!! En tot snel in NL.
    Kusje Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Renée

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 13197

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 03 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: