aankomst in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renée Nieuwland - WaarBenJij.nu aankomst in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renée Nieuwland - WaarBenJij.nu

aankomst in Paramaribo

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renée

06 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

hier is dan eindelijk een berichtje uit het zonnige Suriname. op dit moment ben ik net mijn bedje uitgerold van de hitte, uitslapen is er hier niet bij.

Het vliegen is erg goed gegaan, na 9 uur vliegen was het dan eindelijk zo ver de aankomst op Zanderij. Helaas voor ons regende het echt te hard. Het was alsof er een waterval op mijn hoofd viel. Na ongeveer 3 kwartier te hebben gewacht op onze koffers was het dan zo ver, Suriname.

Na ongeveer een uurtje in de auto te hebben gezeten kwamen we aan bij het huis. Het huis is echt super, heel lief en groen. de volgende dag Anne opgehaald en even naar het buitenverblijf van onze huisbaas geweest (hier gaan we ook een keer overnachten)

Verder heb ik nog niet heel veel meegemaakt, maar de avonturen zullen snel komen.

Jullie horen snel meer
x renee

voor alle mooie verjaardagskaarten
Prinsessenstraat 131
Paramaribo, Suriname

• 06 Februari 2009 - 10:26

Nadine:

Waar zijn de foto's dan van het lieve huisje?! Haha ben benieuwd naar de verhalen!! Kus en de groeten daar!

• 06 Februari 2009 - 10:28

Jenny:

Hey reneeeeke en de rest! Super dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie huisje relaxed is. Kom maar op met de fotos!!!!!

Kus

• 06 Februari 2009 - 10:34

Carly:

Heel veel succes en vooral plezier in Suriname!
    Die hitte klinkt me als muziek in de oren haha..
    x

• 06 Februari 2009 - 10:36

Linda:

Reneetjee! (en natuurlijk ook de rest!)
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat het een leuk huisje is.. jullie zullen een leuke tijd krijgen daar! Enne zo heet daar joh? Hier in Barcelona regent het nu .. :(
    Chicks.. have fun!
    Liefs x Linda

• 06 Februari 2009 - 11:05

Marly:

RENEEKE!!
    Goed dat jullie allemaal zijn gearriveerd gezond en wel :D ben erg benieuwd naar de volgende stories en natuurlijk naar de foto's! dikke knuffel voor iedereen

• 06 Februari 2009 - 15:50

Fam Pesselse:

Hallo Renee.

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat je eerste indrukken zo positief zijn.
    De hitte zal snel wennen. Was het hier maar zomer.

Geniet ervan en we lezen graag je avonturen dus schrijf er veel.

liefs
    Peter,Tieneke, Mike en Melanie

• 07 Februari 2009 - 11:20

Kelly:

Hoi Renee!!!

fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    we zijn hier druk aan de inpak voor Thailand, kunnen niet w8en ;)
    vind je de warmte niet heerlijk?...hier met 4 gr brrr kunnen wel wat warmte gebruiken ;)

wens je daar heel veel plezier en succes met de opdracht!

Liefs xxx & greets van Rick

• 08 Februari 2009 - 08:15

Rick:

Hoi Hoi,
    Nou goed dat je in ieder geval veilig bent aangekomen. Dat kunstje gaan wij ook proberen vandaag. Ons kun je dus ook even niet jaloers maken want wij gaan ook naar de 30graden haha. En bij jullie regent et zelfs, verkeerde land gekozen ;-)... super dat het huis net zo is als op de foto! Have fun, en snel al die wilde avonturen op de site gooien he... ik ben benieuwd...
    Groetjes
    je neef

• 09 Februari 2009 - 07:03

Hoi Renee:

Misschien een beetje late reaktie,maar wel goed bedoeld hoor.
    JAMMER van de regen maar ik heb geen meelij met jouw hoor!
    Hier is het stukke kouder en nat bij jouw dus heerlijk warm.
    En je huisje was op de foto's al leuk in het echt dus nog leuker super toch.
    HEEL VEEL FUN en natuurlijk ook veel werk plezier.
    GENIET ERVAN dikke kus
    Frank en Ada

• 09 Februari 2009 - 10:46

Rachel:

hey chickiej,

goed te horen dat je veilig bent aangekomen!!!

nouja net als iedereen zeg ik ook geniet ervan en nie te lang wachten met de goeie verhalen dikke kus

• 09 Februari 2009 - 11:38

Bianca:

Leuk om van je te horen dat je goed bent aangekomen.
    Ach die regenbui had je ook niet in je koffer mee moeten nemen uit nederland.
    Heel veel plezier in suriname

• 10 Februari 2009 - 07:20

Mandy Fijneman:

Heey Renee,

Heel veel plezier, jij hebt het wel beter bekeken als ik hier zo eens naar buiten kijk ;)
    Maak er een mooie tijd van!!

Groetjes

• 10 Februari 2009 - 08:20

Joyce (NHTV):

Hee meissie..

Wat geweldig, Suriname!!
    Ben nu al jaloers.. ;)
    Alleen al voor het mooie weer.. :)
    Hier in Nijmegen (randstad) gaat alles prima, ik zit al op de helft! :S

heel veel plzr, groetjes aan allen, en een dikke kus voor jeroentje! (ik ga er tenminste vanuit dat die met jullie mee is gegaan!)

Liefs x uit wijchen